עורכי דין בדיני משפחה הם עורכי דין המטפלים בנושאים הקשורים למשפחה כגון גירושין, אימוץ, דמי מזונות, חלוקת הרכוש שנצבר במהלך הנישואין, משמורת ילדים ובעיות משפחתיות אחרות. עורכי דין אלה פועלים לעתים קרובות כאיש קשר בין בני הזוג או בין עורכי דינם לבין הצד השני כדי ליישב עניינים בפני בית המשפט. עו "ד לדיני משפחה מייצג את אחד הצדדים למחלוקת. עורכי דין יכולים להתמחות בדיני משפחה. הדבר כולל, אך לא רק, סכסוכים משפחתיים כגון גירושין ואימוץ. עורכי דין של המשפחה חייבים להיות מורשים ע "י לשכת עורכי הדין.

עורכי דין משפחה מספקים שירותים כמו הגשת ניירת, סידור מסמכים נחוצים ומילוי הטפסים הנדרשים. מוטלת עליהם האחריות לסייע למעורבים בגירושין או בפרידה. הם גם מסייעים לאנשים עם רכושם בהתנחלויות ומחויבויות כספיות. במקרים מסוימים, הם עשויים לייצג או ליישב תביעה הנוגעת לבן משפחה. למשל, עורך ־ דין יכול לטפל במקרה של התעללות בקטין או בגרימת מוות ברשלנות.

אם בני זוג אינם יכולים להסכים על תנאי משמורת ילדים, מזונות או בעיות משפחתיות אחרות, ישנם מצבים בהם יש צורך בעורך דין משפחתי. בן הזוג יכול להגיש בקשה לגירושין משום שהוא חש שבן הזוג השני אינו אוהב אותו יותר או אותה או שהנישואין הופכים לחסרי נוחות עבור הפרט או הילדים. עו "ד יכול לעזור לבן הזוג ולאדם ליישב סוגיות אלה בפני שופט כדי להגיע להסכם חיובי לכל הצדדים. אם בן הזוג חושב שהתמיכה אינה מספקת, הוא יכול לבקש מבית המשפט להשהות את תשלומי התמיכה בבן הזוג.

אנשים רבים יתמודדו עם בעיות הקשורות למשפחה במהלך חייהם. חלק מהנושאים הנפוצים ביותר המשפיעים על רבים כוללים גירושין, אימוץ, ביטול מזונות, חלוקת רכוש שנצבר במהלך הנישואין ותמיכה בילדים. עו "ד לדיני משפחה ייצג לעתים קרובות לקוח שערער על גירושין או העניק משמורת על ילדים. מאחר שחוקים הנוגעים למזונות, למשמורת ולגירושין משתנים לעתים קרובות, חשוב שהלקוח ישכור עורך דין מנוסה. אנשים רבים זקוקים לעורך דין שייצג אותם בשני המקרים. עורך דין יוכל לעבור על המסמכים המשפטיים ולהקשיב למה שהלקוח רוצה לומר כדי להעריך את המקרה.

יש הרבה עורכי דין שמתמחים בדיני משפחה. הם מטפלים בהרבה סוגים שונים של מקרים, כולל גירושין, אימוץ, ביטול, חלוקת רכוש, הסכמי טרום נישואין ואימוץ סבא וסבתא. מכיוון שעורכי דין אלה מטפלים בכל כך הרבה מקרים שונים, הם באים במגע עם לקוחות שהמקרים שלהם דומים. עורכי דין עושים זאת באמצעות תוכניות הפניה או על ידי עבודה עם פרקטיקות מבוססות של דיני משפחה, בהן הם יכולים לרכוש ניסיון בהתמודדות עם לקוחות במצבים דומים.

עורך דין מנוסה בדיני משפחה יכול לעזור ללקוח להשיג את התוצאות הטובות ביותר בכל הנוגע לגירושין. עורך דין טוב ידע כיצד להשתמש במסמכים משפטיים מהסוג הנכון כדי להשיג את הליך הגירושין הטוב ביותר. עורך דין יכול להגיש ניירת במדינה שבה בן הזוג מתגורר כדי למנוע מבית המשפט להוציא צווים המעדיפים את בן הזוג השני, למשל, אם אחד מבני הזוג מבקש משמורת ילדים או זכויות ביקור, והשני מתנגד לכך.

כמה עורכי דין מנצלים את עורכי הדין של המשפחה, למרבה הצער. כמה עורכי דין יסרבו לספק ייעוץ משפטי ללקוחות שלהם, בטענה שהם גובים רק 100 $ לשעה. במקרים אחרים, עורכי דין של דיני משפחה כבר ידועים לעכב מסמכים חשובים ומידע מהלקוחות שלהם, בטענה שאין להם כל רלוונטיות או צריך אותם. עם זאת, עורכי ־ הדין ידועים כמי שמספקים עזרה אמיתית לפתרון סכסוכים משפחתיים כגון הזנחה לרעה, התעללות בבן זוג או בילדים.

אולי אתה מעוניין ללמוד על הסכמים שלאחר נישואין (NPA) אם יש לך בעיות עם בן הזוג שלך ואתה לא מכיר את הדרך הטובה ביותר לפתור אותם. הסכמים פוסט-נישואים (NPA) הם מסמכים חשובים שנכתבו לפני שנישאו. הסכמים אלה נחוצים כדי להחליף רכוש ונכסים אחרים שנצברו במהלך תיק גירושין. הליכי הגירושין עלולים להיות קשים מאוד ללא הסכמים אלה וניתן להיעזר בשירותים של עורך דין גירושין מומלץ. כמה עורכי דין למשפחות לומדים גם דיני משפחה כדי לסייע ללקוחות בהכנת הסכמים אלה.

(Visited 23 times, 1 visits today)