במאמר זה, נדון כיצד עובדת מזונות ילדים ומה היא עושה עבור חייהם של הילד והורה לא-איסטודיאלי. אם אתה הורה שזקוק למזונות, קרא הלאה. מאמר זה יספק הבנה בסיסית של סוגיה חשובה זו. ‏ בנוסף, ניגע בכמה מהדרכים שבהן מזונות עובדים ואיך זה משפיע עלינו. בין אם אתה הורה בעל הכנסה נמוכה או אם חד הורית, אתה צריך להיות מודע להשלכות של לא לשלם את החלק ההוגן שלך.

ראשית, תשלומי מזונות חייבים לעמוד בתשלום התשלום. תשלומים אלה חייבים לענות על הצרכים הבסיסיים של הילד. הכסף מחולק בין ההורים כדי לספק סביבה יציבה לילד. אם אתה ההורה שמשלם מזונות, אתה חייב להיות אחראי על הכספים. המדינה צריכה להקצות את הכספים לצרכיו ולאינטרסים של הילד. באותו אופן, התשלום חייב להקצות כספים אלה באחריות. אם לבן הזוג שלך יש הכנסה גבוהה יותר, אתה יכול לבקש מהשופט להוריד את תשלום המזונות שלך.

שיקול נוסף הוא האם ההכנסה של ההורים שונה. כאשר שני ההורים חיים בנפרד, המחיר של גידול הילדים גבוה בהרבה. במקרה הזה, דמי מזונות גבוהים יותר לאמהות מאשר לאבות. זה גם מוריד את שיעורי העוני בקרב אימהות, וזה חשוב לבריאות ולחינוך של ילדים. הסכום יוכפל באחוז הלילות שכל הורה מבלה עם ילדיו. יתרה מזו, העלויות של גידול ילד גדולות יותר עבור האב, ולכן החוק מחייב את המשלם לשלם מזונות לאם.

אם אתה הורה לא ־ אלים, עליך לשקול כיצד מתנהלת מזונות. למרות שחשוב לציין שלא צריך לשלם מזונות עבור נישואין. למעשה, אם שני ההורים לא נשואים, אתה צריך לשקול הורות משותפת אם אפשר. יהא אשר יהא סידור ההורות, ההורה המשלם את התמיכה אחראי בדרך כלל לדאוג לצרכיו הבסיסיים של הילד.

כפי שהוזכר לעיל, חוקי המזונות משתנים על ־ ידי המדינה ויכולים להשפיע על היחסים בין ההורים לילדים. מזונות הם אומנם חובה משפטית חשובה, אך הם עלולים גם להשפיע לרעה על היחסים בין ההורים. אף ־ על ־ פי שהדבר משפיע על יחסיהם של הילדים, חובה על ההורים לדאוג לילדיהם. המטרה היא לשמור על הילדים בטוחים ובריאים. חשוב לזכור כי מזונות הם דרישה חוקית שיש לפעול על ־ פיה.

בעוד שדמי מזונות הם חלק הכרחי בגידול ילדים, מבקרים רבים טוענים שתשלומים אלה אינם משמשים למעשה כדי לעזור לילדים. למעשה, דמי מזונות בין ההורים, ובמקרים רבים על ההורה הלא ־ אמין לשלם להורה השני מזונות. משמע הדבר שההורה הלא ־ אלים אינו אחראי לכל דמי המזונות. משמע הדבר שאין עליהם לתת דין וחשבון על הכסף.

החוק קובע כי אמהות המבקשות סיוע ציבורי מגישות צו מזונות במדינתן. תשלומים אלה הם לא רק לילדים, אלא גם להורים. אם אתה מקבל סיוע ציבורי, אתה חייב להגיש הזמנת מזונות עם משרד הרווחה. בכך, אתה מחויב לשלם מזונות. אם לא תעשה זאת, תצטרך לשלם יותר ממה שאתה נדרש, וזה עלול להשפיע לרעה על עתיד ילדיך.

חשוב להבין שדמי מזונות שונים לכל הורה. זה יכול להשפיע על שני ההורים. הדרך הטובה ביותר להבין איך זה חל על המצב שלך הוא להסתכל על הקווים המנחים של המדינה שלך. ישנן צורות רבות של מזונות, ולכל אחת מהן דרישות ייחודיות משלה. אתה יכול לקבל מחשבון באינטרנט חינם ולראות איך הם מתייחסים למצב שלך. חיפוש פשוט בגוגל יראה לכם לאיזה מדינות יש את הכמות הגבוהה והנמוכה ביותר.

בעוד שלארה "ב יש את מספר הילדים הגבוה ביותר, לפינלנד יש את הסכום הממוצע הנמוך ביותר של מזונות. הסכום ששולם בפינלנד גבוה יותר מאשר בארה "ב, אבל חשוב לציין ששיעור העוני במדינה נמוך מזה של פינלנד. זאת משום שבפינלנד, הממשלה מבטיחה את סכום המזונות במדינה. בארצות-הברית, הסכומים ששולמו נמוכים בהרבה מאשר בפינלנד, שהיא מדינה ענייה יותר מרוב האחרות.

(Visited 19 times, 1 visits today)