הסכם גירושין צריך להגדיר בבירור מי מקבל מה. זה גם יכול לציין מי מקבל משמורת על הילדים. היא צריכה לכלול כל חובות הנובעים מנדל "ן, עלויות מקבילות או חשבונות השקעה כספיים. זה חייב לכלול מידע ספציפי על התוכניות של בני הזוג לילדים. זה חייב גם לציית לחוק הפדרלי והמדינה. לכל צד צריך להיות עורך דין שיעבור על המסמך. כל צד צריך להתייעץ עם עורך דין כדי לבחון את צו הגירושין.

שני הצדדים יכולים להשתמש בהסכם גירושין כדי לעשות הסכמים ולהשלים את הליך הגירושין. הוא כולל חלקים על תמיכת בני זוג וחלוקת רכוש וכן משמורת ילדים וביקורים. על כל צד להשלים את החלקים הרלוונטיים כדי לוודא שהם דנו כראוי בכל הנושאים שעלולים לעלות בעתיד. בהתאם לסוגה ולתוכן של ההסכם, הצדדים עשויים לרצות לכלול הסכמים נוספים בהסכמתם.

לפני שנכנסת להסכם גירושין, תדאגי להתייעץ עם עורך דין. עורך דין יעזור לך להבין איך ההסכם ישפיע על העתיד הכלכלי שלך, ולהבטיח שההסכם הוא פשוט ככל האפשר. תוכל להימנע מקרב ארוך ונמשך בבית המשפט. עורך דין הוא הבחירה הטובה ביותר אם הגירושים שלך מעורבים מרכיב משפטי. זה יבטיח לך לקבל את התוצאה הטובה ביותר האפשרית למצב שלך.

כדאי שילדיך יחתמו על הסכם הגירושין אם יהיו לך ילדים. גם אם לבן הזוג שלך אין זכות חוקית להחליט החלטות בנוגע לילדים, אתה עדיין יכול לוודא שילדיך מטופלים כראוי. עורך דין יכול לעבור על ההסכם שלך כדי להבטיח שזה הוגן לכל הצדדים. אם יש ילד, עורך דין משפחה יכול לעזור לך להבטיח הילדים שלך מטופלים במהלך הפרידה.

זה יכול להיות קשה לצדדים אם הושג הסכם גירושין כדי להגיע להסכם חדש. חשוב לזכור שזהו תהליך מורכב עבור כל אחד, כולל הילדים. אין תשובה אחת שתספק את כולם, אבל עורך דין יעזור לך להגיע להסכם הוגן שיהיה מקובל על הילדים. אם אתה ובן זוגך לשעבר לא מסכימים, הגירושין עדיין סופיים. ייתכן שיהיה עליך להגיש בקשה לדיון בבית המשפט או שינוי, אבל אם הצדדים יכולים להסכים, יהיה לך טוב יותר.

ייתכן שאשתך אינה מסכימה איתך בנוגע לכל דבר, לכן חשוב לעורר עימם חששות. לפעמים אנשים לא מבינים שיש להם בעיה ומנסים להסתדר עם ההתנהגות של בן הזוג שלהם. הסכם טוב יכול להפוך את כל התהליך לפחות כואב ומלחיץ. אבל אם הגירושים לא סופיים, הצד השני יצטרך לנהל משא ומתן על זכויותיהם, וזה עלול להוביל לסכסוך בעתיד.

יש להכין הסכם גירושין מדויק. בניו יורק, גירושין הם תהליך יקר וגוזל זמן, ואין למהר להתגרש. חשוב להבין מה אשתך תקבל מהגירושין. אתה יכול גם לבקש מבית משפט לשנות את ההסכם כדי להפוך אותו ליותר הוגן. אם אתה לא בטוח בתנאי הסכם הגירושין שלך, אתה יכול בסופו של דבר בבית המשפט. חשוב לוודא שאתה מבין על מה אתה חותם.

אם בן הזוג משנה את דעתו מאוחר יותר, ישנן מעט אפשרויות. אם אתה לא מרוצה מצו הגירושין, בן הזוג שלך לא יכול לערער. הם יצטרכו לשכנע את בית המשפט לבחון מחדש את ההסכם ולהתחיל מחדש. אחרת, הם חייבים לעבור תהליך ארוך וכואב רק כדי לקבל את מה שהם רוצים. בית המשפט לא יוכל לקבל את ההחלטה עבורם. לכן זה חשוב שיש את המסמכים הנכונים במקום.

עתירת גירושין חייבת להיכתב. זה אמור לזהות את הצדדים ואת עורכי הדין שלהם. ההסכם צריך לכלול גם את מספר הילדים. אם הילד הוא מתחת לגיל 21, השופט חייב לקבוע את ההכנסה של ההורה. הסכם גירושין צריך לציין מי צריך לשלם מזונות, ואת הסכום שכל הורה ישלם. אם זה יקרה, השופט יצטרך להחליט מי יקבל את הילדים. אם ההורים אינם מסכימים, בית המשפט יכריע בסוגיה כדי שבית המשפט יוכל לנקוט צעדים משפטיים כדי להפוך את הגירושין להוגנים ככל האפשר.

(Visited 17 times, 1 visits today)